czwartek, 5 lipca 2012

Wysokie I Niskie Levele

Cześć Tu Mika. Najpierw chciałabym was przeprosić czemu nie pisałam postów ale jestem na wsi i mam małe problemy z internetem.W tym poście napisze a raczej poplotkuje o ..Wysokich levelach.i tych nickich, czyli tych co przeszkadzają (:
Każdy mówi że te wysokie levele są źli itd.. Ludzie! To nie prawda. Może i mają dużo sc, fame ubrań i wejść na film, ale to świadczy o tym, że umią nabijać! Widzicie ile niektórzy w to pracy włożyli? No wątpie. Znam setki osób które są miłe , mają cudowny charakter a mają duży level.. Tylko 0-5 lvl narzeka tylko ,,Vip za drogi'' , ,,żal mi jest niej'' i ,,Czemu mi nie dasz coś z lż?! Zgłaszam Cię!'' ..Każdy prawie zaraz mu odpisze ,,Mi Cb też jest żal'' lecz to nic nie daje, jak coś mu odpiszemy to odrazu zacznie nam przeklinać itp :) 
To na tyle xD :C Żegnajcie, srajcie xdd
mikejla17

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz