środa, 25 lipca 2012

Następny numer?


Hello!
Tu Wasza Nusia :) Chciałabym powiedzieć Wam o kilku sprawach:
1) Gazetka - częstotliwość
Kolejne numery będą prawdopodobnie ukazywać się co miesiąc. 

2) Najbliższy numer
Planuję wydać go do końca tego tygodnia. Jednak zanim opublikuję, chciałabym aby więcej osób zagłosowało w wojnie looks (w jednym przypadku mamy remis 1:1)

3) Zamówienia odnośnie gazetki:
Podam tutaj cennik, który obowiązuje od 3 wydania gazetki:
Okładka - graf+i obejrzenie 1 filmu
Styl Gwiazd - obejrzenie 2 filmów
Wywiad - obejrzenie 3 filmów + graf
Polecenie filmu - za darmo! (tylko 5 pierwszych osób)

4) Moja obecność na MSP
Ostatnio wchodzę na MSP nieco rzadziej, ma to związek rzecz jasna z wakacjami! Staram się jednak codziennie zalogować chociaż na kilka minut. Jeśli ktoś chciałby, żebym obejrzała mu film, niech napisze na maila. Zrobię to na 1o0% :)
Od razu uprzedzam, że NIE BĘDZIE MNIE W DNIACH  12.08-24.08. W tym czasie kontem będzie prawdopodobnie zajmować się moja naj Qnopers.

No i to chyba tyle :) Jeśli przeczytałeś to wszystko - gratuluję wytrwałości :) 
A teraz niespodzianka!
Skoro przeczytałeś, poświęciłeś te 3 minuty na mój tekst, ja też poświęcę trochę czasu dla Ciebie! Napisz mi na MSP maila o treści "Nagroda za posta", a ja obejrzę Ci 3 Twoje filmy :D
Buziaki :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz