poniedziałek, 2 lipca 2012

MSP Stars!

Siemka :) Tu Nusia
Chciałabym przedstawić Wam pierwszy numer gazetki MSP Stars!
Na razie nie jest to nic wielkiego (robiłam ją tylko 2 dni) :)
Jeśli macie pomysł na nowy dział, piszcie śmiało w  komentarzach!
A może chcecie znaleźć się na okładce lub zostać gwiazdą jednej z rubryk? Przedstawię zatem krótki cennik:
- Okładka: graf dla Nusia11
- "Styl Gwiazd": obejrzenie 3 filmów Nusia11
- Polecenie filmu: obejrzenie 2 filmów Nusia11
- Wywiad: obejrzenie 4 filmów + graf dla Nusia11

Sorry, że tak robię, ale po prostu nic nie dostaję za robienie gazetki i chcę jakiejkolwiek nagrody za poświęcenie tych (co najmniej) 10 godzin. Zgłoszenia piszcie proszę w komentarzach albo na mail na MSP.

A teraz gazetka ;)
Chciałam wstawić ją na bloga tylko nie wiem czemu stała się ona zbyt szeroka i wystawała poza obręb posta. W takim razie wklejam tylko link: (postaram się na przyszłość coś wykombinować)

www.wix.com/nusiamsp/msp-stars

Mam nadzieję, że gazetka się podoba :)
Buziaki dla wszystkich lam:

3 komentarze:

  1. Najbardziej mi się podoba :
    Unfoniched
    Alax3
    ^^Wolf^^
    Lalra

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu nadka321
    Ja poproszę
    -Okładka
    -Styl gwiazd
    -Wywiad

    OdpowiedzUsuń