wtorek, 3 lipca 2012

Jak dodać czat na bloga ?

1. Wchodzimy na xat.com
2. Kliakmy - Make a chat box

3. Klikamy i wybieramy wygląd czatu,który nam się podoba
4. Wybieramy rozmiar czatu : Small-mały, Medium-średni, Large-duży
5.Niżej powinien znajdować się przycisk COPY-czyli kopiowanie
6. Wchodzimy na Swojego bloga i klikamy w projekt i wybieramy,w którym miejscu masz się znajdować czat i klikamy dodaj gadżet
7. Klikamy plusik przy napisie HTML/Java Script
8. Wpisujemy w tytuł obojętnie co np. czat,a w pole niżej wklejamy wcześniej skopiowany kod i zapisujemy.

I już macie czat na blogu ;-)
Zatrzymujemy się przy punkcie 3.
Schodzimy na dół strony tam gdzie jest napis Extra Chat Box Features. Klikamy na krateczkę obok Transparent Background (No background image). Przesuwamy znowu stronę w górę  i klikamy Udpate & Get Code.
I cofamy się do punktu 5.
To tyle ;)
P. S.
Niedługo napiszę też post jak dodać kilka kolorów do czatu.

17 komentarzy:

  1. Super zrób więcej bo koleżanka ma brata informatykai za niedługo mój blog przebije :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej..Mam pytanko gdzie jest ten projekt ;o ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, a gdzie jest ,,dodaj gadżet"?? ;o amcia543

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w Układ Strony i masz w różnych miejscach

      Usuń
  4. jedyna co umie wytłumaczyć szacunek

    OdpowiedzUsuń
  5. oco chodzxi na zarejestruj sie na tym programie bo jak chce sie zajerestrowac to mam i mi coś wyskoczy że nieprawidłowa cos tam ta moc oco chodzi za tym ta moc?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi coś innego wyskakuje ! ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wyskakuje że ta strona ma przekierowania i nie moge na nią wejść :(
    Zapraszam na: multimediaklaudia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MI COŚ INNEGO WYSKAKUJE HELP!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam tych napisów u góry :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mam napisów u góry :C dziulka-o-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń