piątek, 20 lipca 2012

Cenniczek ;3 / Lia.

Ekhemm xd WRÓCIŁAM ! <333 Tak, tak wiem , wiem, cieszyscie się żabkii *_*
To ten , no tego , yyy xD
Liuśka waz koha .
eee
Zrobię cenniczek *O*
*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*u*U*
Ale ze mnie pokemonn xDD


To tak :
Oceniam wasz wygląd, polecam was na blogu. - ogl. mi 6 filmów + graf dla Zizi1.
Opisuję wasz styl, wklejam wasze looki, polecam żeby dawać love it, itd. - ogl. mi 8 filmów + graf dla Zizi1.
Bycie na nagłówku - ogl. mi 10 filmów + graf dla Zizi1.
Zrobienie nagłówka na bloga - ogl mi 16 filmów + graf dla Zizi1.
Zrobienie tła na bloga - ogl mi 18 filmów + graf dla Zizi1.
Zrobienie całego bloga - ogl mi 30 filmów + graf dla Zizi1.

Opłaca się ! :D Grafy dla Zizi, bo to mła sis ;3
Okejjssonn, naraaa ♥
Aha ! I uwaga, UWAGA ! Zamawiacie w komentarzach pod postem lub na poczcie na MSP, nigdzie indziej 


DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ, PAPAPAPAPAPA LAMY !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz