poniedziałek, 2 lipca 2012

10-sekundówki!

Witam was bardzo serdecznie, tu Mika a to jest kolejny post *--* xd
W tym poście napisze tu coś o tych 10 sek'ach.. Wiem, że każdego denerwują.
10 sek oznaczają tylko jedno - LENISTWO!
Bo komu by się chciało robić normalne filmy? Niee.. Lepiej robić 10 sek, przecież to tylko  sekunde się je robi. O to pare osób które robi 10 sek ;) :
- lucy 2012
- S@r@^
- kubalku5
- Shia
-Mileniczka
-sasuke1245
-10sek ; )
-James x_x
-@ ALEX PETTYFER
-goldiee
-lola1501
-Krystian-mow mi Don Gural Esko2
-Aleks(Alekay)1
-kopciuszek14
-marysia19970

i inni ! ; //

ANTY 10 SEKUND !
Nie oglądajcie ich, po co nabijać kase i fame leniom?


1 komentarz:

  1. jakbyś chciała wiedzieć to ja od niedawana robię seki i wcześniej robiłam zwykłe filmy, a ze rb sekundowki to nie znaczy ze jestem leniwa tylko to ze chce więcej zarobić bo ja rb te sekundówki po 10 codziennie, a czasem nawet częściej gdybym była leniwa to bym nie robiła tak dużo tych filmów i wgl znajomi wola ogl seki bo je się chwile ogl a tyle samo się dostaje za oglądniecie
    Co ci do tg jakie filmy rb to chyba moja sprawa
    pozdrawiam
    marysia19970

    OdpowiedzUsuń